En travel dag

Heisann! Først nå har jeg fått satt meg skikkelig ned for å skrive til dere, for dagen i dag har virkelig vært utrolig travel. Jeg hadde egentlig planer om å få redigert videoen til dere ferdig, og få ut et blogginnlegg til, men jeg har bare måttet legge bort de planene.. Jeg og Kjetil har styrt på med rydding, vasking, baking og et selskap, før vi skulle ha selskap selv her hjemme. Det har gått i ett, men det har samtidig vært en veldig koselig dag.

Vi var i byen for å spise middag og feire morfar sin bursdag, med familien på mamma sin side. Det ble herlig kinamat på China Town, også ble det dessert hjemme hos oss med familien til Kjetil + pappa. Mamma var ikke helt i form, og lillebroren min og kjæresten hadde ikke mulighet til å komme. Vi disket opp med vafler, sjokoladekake og is, det falt heldigvis i smak.

Beklageligvis kommer nok ikke videobloggen jeg filmet i går, ut i dag som egentlig var planen. Jeg håper å ha den ferdig redigert til dere, til i morgen. Jeg legger den ut her på bloggen, så fort den er opplastet til YouTube, slik at dere får den med dere.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg