En varm dag

Hei dere. For en varm dag det har vært! Kjetil og jeg har søkt ly inne i dag, men vi har vært i fjøset for pappa og gått tur til butikken. Vi har nesten rent bort når vi har gått småturer med Solo midt på dagen, derfor har vi bare slappet av inne da vi begge er ganske solbrente etter båtturen.

Som dere ser er jeg ganske rød, derfor var det ikke aktuelt for meg å oppholde meg i bikini i solen i denne varmen. Derfor er det ikke veldig mye å melde om fra denne kanten i dag. Hodet mitt er heldigvis litt bedre, men jeg kjenner det gjør vondt om jeg kommer borti hvor jeg dunket meg. Vi grillet til middag i dag, noe som smakte veldig godt. Det er noe av det beste med sommeren, bare kose seg med masse herlig grillmat på grillen.

Håper dere har en riktig fin fredagskveld <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg