En vimsekopp på tur

Hei fra fantastiske Stavtjørn! Vi kom opp for noen timer siden, vi har kost oss med reker til middag og bålpannekos ute etter vi var ferdige å spise. Det ble en litt sen ankomst på oss, fordi at vi skulle ha med oss pappa opp til Ålgård, og han hadde klart å kræsje med lastebilen han kjører på jobb. Alt gikk heldigvis fint med både pappa og føreren av den andre bilen. Så det ble et kræsj denne uken, etter mine nesten kræsj i går, det var heldigvis ikke meg som kræsjet da, haha.

En ting som er litt kjipt med at vi befinner oss på hytta nå da, er at denne vimsekoppen på tur har klart å glemme minnekortet sitt til kameraet som er pakket med. Det verste er at det står i speilrefleksen, som jeg vurderte å ta med, men som jeg lot bli hjemme. Så den videobloggen fra helgen er litt på tynn is.. Vet jeg kan filme med mobilen, men det blir ikke det samme. Vi skal ringe ned til de lokale bensinstasjonene i morgen tidlig, å se om vi kanskje kan få tak i et minnekort til meg. Det er meg i et nøtteskall altså, eneste grunnen til at det står i speilrefleksen er fordi det andre kameraet gikk tom for strøm, midt i en fotoseanse jeg og Kjetil hadde. Blæh, krysser fingrene for at vi får skaffet et i morgen! Dere får nøye dere med mobilbilder i mellomtiden, med spøkelsespappa i vinduet, haha.

Satser på at ting går i orden i morgen, og beklager for en litt sen oppdatering. Ting har gått litt i ett siden vi kom, men nå hadde jeg tid til å sette meg ned å blogge litt. Håper dere har en fin start på helgen, gode dere! <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg