Enda noen filmer igjen

God morgen, mine fantastiske lesere. I dag når jeg stod opp, kjente jeg at jeg var skikkelig trøtt. Kom meg i dusjen, og da kjente jeg at jeg kviknet litt til heldigvis. Nå har jeg akkurat sminket meg og tatt noen bilder til dette blogginnlegget, og skal straks komme meg ut døren for å kjøre til Caroline. Vi har enda 4 Harry Potter filmer igjen å se, men vi har bestemt oss for at jeg skal komme en tur på mandag også, så da blir det nok to filmer i dag og to på mandag.

Det er skikkelig koselig med litt venninnetid, og ikke minst at Solo kommer godt overens med begge hundene til Caroline og Frank. Jeg kjente at jeg var veldig spent på om hun kom til å gå overens med den ene hun ikke hadde hilst på tidligere, men det gikk virkelig over all forventning. Vi ble enige om at hvis de likte hverandre, så skulle Solo også bare bli med på 17. mai, så det blir skikkelig koselig. Jeg kjøpte en sløyfe til henne i går da vi var på Kvadrat kjøpesenter, så den gleder jeg meg til å se henne med, og ikke minst så håper jeg at hun liker den, haha. Satser på det, om ikke er det ikke farlig, for den var ikke spesielt dyr. Nå ser jeg at det begynner å bli på tide å gjøre seg klar, og komme seg ut i bilen. Håper dere får en riktig så fin fredag, alle sammen <3

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg