Endelig en ny header

God lørdag, mine fine! Som dere kanskje ser har jeg endelig fått meg ny header på bloggen, det trengtes veldig nå. Jeg har jo hatt sommerbilde lenge nå, og siden det nå er vinter ble det koselig med et bilde ute i snøen. Jeg er veldig fornøyd, og det er virkelig en motivasjonsboost til å komme skikkelig i gang med bloggingen igjen.

Fra denne headeren…

…til denne:

De andre har satt seg ut rundt bålpannen nå, så jeg må få hoppet inn i noen varmere klær og sette meg ut jeg også. Vi skrives mer senere <3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg