Endelig i Oslo

Good morgen fra Oslo! Endelig er vi tilbake i den fine byen, og klare for nok en konsert. Steinar, Kjetil og jeg kom hit i går, og hadde en veldig fin dag. Vi tok det tidligste flyet til hovedstaden, og vi fikk ikke hotellrom før kl 15. Da bestemte vi oss for å gå litt på shopping, og jeg hadde noen spesielle butikker jeg ville innom. Gucci, Louis Vuitton og Vita stod på listen, og jeg fikk det jeg hadde bestemt meg for å kjøpe, nemlig noen produkter fra Jeffree Star Cosmetics. Det ble øyenskygge, highlighter og leppestift fra merket hans, og jeg er veldig fornøyd med å endelig ha fått noe av sminken til Jeffree i hus.

På Gucci og Louis Vuitton var jeg bare innom for å se, og inne på Gucci fikk jeg også prøve en veske jeg ønsker meg. Jeg har bestemt meg for å ha den som premie om jeg klarer fagbrevet neste år. Det vil gi meg ekstra motivasjon, og ikke minst så har jeg noe jeg kan glede meg til når jeg er ferdig i lære. Når vi så oss ferdige på shopping, ble det en tur i hotellets bar, hvor vi ble sittende noen timer til vi endelig fikk hotellrommet vårt. Da vi hadde fått kommet oss i orden på hotellet, ble det en tur på Peppes Pizza for å få i oss litt mat. Deretter gikk vi tilbake til hotellet, hvor vi slappet av resten av kvelden, med unntak av en liten tur på butikken og Los Tacos.

Senere i dag er det klart for Rammstein konsert, og jeg gleder meg sånn!! Håper dere får en fantastisk dag. <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg