Et etterlengtet comeback

Heisann. Wow, det var lenge siden.. faktisk er det over to måneder siden dere sist hørte fra meg her på bloggen. Det føles litt rart å skrive til dere her inne igjen, men også vanvittig godt, for jeg har virkelig savnet dette! Jeg syns det er utrolig gøy å dele hverdagen min med dere som leser bloggen, og jeg vet det er noen som har savnet at jeg har blogget.

Spesielt nå som vi har blitt huseiere, så er det noen som har nevnt til meg at de har klikket seg inn her, for å se om jeg har oppdatert noe om hvordan det går med oss i oppussingen. Planen er å få oppdatert dere på den fronten også, men nå er Kjetil, jeg og hunden på hytten til foreldrene mine, for å få en etterlengtet pause fra et uferdig hus. Her blir vi til over nyttårsaften, og skal bare lade batteriene og ha litt etterlengtet kjærestetid. Det trengs nå, for å si det slik, hehe.

Vi kom opp på hytten i går kveld, nokså seint, pga at vi måtte få ferdig noe i huset før vi kunne kjøre avgårde. Jeg kan fortelle mer om det i et annet blogginnlegg. Når vi hadde fått ryddet alt inn, slappet av litt og lagt sengetøy på sengen, gikk vi rett og la oss. I dag våknet vi og bare nøt det at vi slipper å gå rundt i rot og støv, og tok en liten morgentur med Solo, før vi lagte oss en herlig frokost og koste oss. Nå slapper vi bare av på sofaen og ser litt TV, og jeg driver også og planlegger litt blogginnlegg og YouTube-videoer. Med andre ord, så har vi det som plommen i egget. Herlig å bare kunne slappe av, uten å tenke på at det er tusen ting en skulle ha gjort.

Det er så deilig å endelig være tilbake igjen for fullt på bloggfronten, og jeg gleder meg til å dele masse blogginnlegg med dere i tiden framover!

 

INSTAGRAM HER – SNAPCHAT MAILINNASKE – YOUTUBEKANALEN MIN HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg