Et uventet syn

Jeg og mamma hadde en fantastisk tur i dag, vi gikk en løype som kalles “Reianes rundt” som ligger på Rennesøy. Da vi startet turen, gikk vi forbi en av mange strender på runden vi tok, og da ble vi vitne til et uventet syn, som vi virkelig ikke hadde forventet å se. Solo var den første som oppdaget den, siden hun var veldig bestemt på å gå ned på stranden, uten at vi forsto helt hvorfor. Plutselig begynner hun å bjeffe, og like etter hører vi en slags fresing, og da får vi øye på det som er en liten sel. Den lå og koste seg i solen, og var ikke veldig glad i å få besøk av en bjeffete hund. Tok en snap hvor den ligger akkurat slik som på bildet under, og mange har spurt om den var i live. Det kan jeg bekrefte at den var, selv om det kanskje ikke ser sånn ut på bildet, haha.

Vi var også litt uheldige og gikk oss litt vill, siden mamma ikke hadde gått turen før, og det er tydeligvis noen år siden sist jeg gjorde det. Jeg måtte faktisk spør Kjetil om det, og han mente at vi hadde gått turen i starten av forholdet vårt. Da bodde han hjemme hos foreldrene sine, og turen starter ikke veldig langt fra der de bor. Heldigvis fant vi fram til slutt, og det ble en god tur på rett over to timer.

Da jeg kom hjem fra turen, slappet jeg litt av, før Kjetil ga meg beskjed at han var på vei hjem fra jobb. Da satte jeg i gang med dagens middag, og han ble veldig glad for å se at han fikk komme hjem til nylaget mat. Jeg får bare lære meg noen nye oppskrifter i løpet av disse ukene jeg er permittert, slik at jeg kan overraske med noen nye retter, ikke bare de samme gamle hele tiden. Ellers har vi bare slappet av med serie, og tatt livet ganske med ro denne tirsdagen.

 

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg