Fem ting du ikke visste om meg

1. Nattugle. Jeg er veldig glad i å være lenge oppe, for da er jeg mest produktiv føler jeg. Det er ingen problem for meg å være en nattugle, det gjør bare morgenene mine mye verre. Noe som fører oss til ting nummer to…

2. B-menneske. Ja, jeg er en av disse såkalte B-menneskene, som hater å stå opp tidlig om morgenen. Jeg har vært det i alle år, og jeg husker at pappa eller mamma måtte vekke meg mer enn en gang, når jeg bodde hjemme. Nå er det Kjetil som må vekke meg om jeg sovner, etter at alarmen er gått, haha.

3. Ikke grønne fingre. Jeg er ikke en veldig flink gartner, og de aller fleste planter eller blomster jeg kjøper inn dør på ett eller annet tidspunkt. Det eneste jeg faktisk klarer å holde i live er kaktuser og en plante som heter Svigermors tunge. Ja, og Aloe Vera planter da! Med andre ord, planter som trenger lite stell og vann, haha.

4. Uten BH. Jeg liker ikke å gå uten BH i offentligheten. Hjemme er det ingen problem, men når jeg skal utforbi leiligheten, eller få gjester er det rett på med BHen. Føler meg rett og slett ikke vel uten, og all creds til de som faktisk går uten, det er bare ikke noe for meg.

5. Ubesluttsom. Det er meg! Jeg er en veldig ubesluttsom person, som kan være irriterende til tider. Både for meg selv og de rundt meg. Kjetil får merke dette veldig ofte, og et godt eksempel er om vi skal ut på noe, da klarer jeg aldri å bestemme meg for et antrekk. Jeg prøver gjerne flere, og finner gjerne ett, men så ombestemmer jeg meg nok en gang. Livet til en ubesluttsom person altså.. Kunne nok tatt med en haug av eksempler, men det var Kjetil som ga meg eksempelet jeg brukte her. Han bare, «du er veldig ubesluttsom av deg, det kan du skrive, du klarer jo aldri å finne klær når vi skal ut på noe.» Jeg kan jo ta med et annet eksempel også, på dette punktet har jeg endret hva som skulle stå her, mellom 5-10 ganger før jeg sa meg fornøyd. Haha, det skal ikke være lett.

Vi blogges mer senere, mine fine lesere. <3

 

Følg meg gjerne på mine sosiale medier:

Instagram / Snapchat: mailinnaske

YouTubekanalen min: Trykk HER.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg