Fem ting som gjør meg glad

1. Forloveden min. Kjetil gjør meg alltid glad, og får meg til å le selv når jeg er sur eller lei meg. Han vet hva som får meg i godt humør, og prøver alltid sitt beste for å se det positive i en situasjon.

2. Hunden min. Er det ei som kan få humøret mitt opp, så er det hun. Solo er alltid utrolig glad for å se deg, når du kommer hjem. Hun er en liten gledesspreder med et stort hjerte.

3. Overraskelser. Jeg både elsker å overraske noen, og bli overrasket selv. Det er så gøy å se hvordan personen(e) du overrasker reagerer, som regel er det alltid med smil, gledestårer og latter. Jeg har til gode å se noen som har blitt negativt overrasket, og det håper jeg at jeg noen gang slipper å se.

4. Reiser. Er det noe som kan få mitt glad-barometer opp, er det definitivt en reise. Det kan om så bare være til en annen by i Norge, jeg syns bare at det er utrolig kjekt å komme bort fra hverdagens kjas og mas av og til. Da kan du bare senke skuldrene, og utforske stedet du kaller hjem de neste dagene/ukene.

5. Møte venner. Det er også en ting jeg blir veldig glad av, for det er jo veldig hyggelig. Spesielt om du kanskje ikke har møtt de på en stund, da er det ekstra gøy når dere endelig møtes igjen. Det å være med venner gir skikkelig påfyll av god energi, og jeg er alltid like glad etter et møte med de fantastiske menneskene jeg kan kalle for vennene mine.

 

Følg meg gjerne på sosiale medier:

Instagram / Snapchat: mailinnaske

YouTubekanalen min: HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg