Feriemodus

Hei alle mine fine! I går var det endelig tid for en tre ukers ferie, etter en hektisk siste uke på jobb før ferien. Da er det virkelig på tide å komme inn i det gode bloggrutinene igjen, for jeg merker at jeg savner det når jeg ikke blogger. Jeg har også startet på en aldri så liten helgevideoblogg til dere, som jeg skal få ut på YouTubekanalen min i løpet av mandag eller tirsdag neste uke. Dere får så klart vite det med en gang den er ute, da jeg også kommer til å poste den her.

I dag er planen å komme seg til Europris hvor jeg skal kjøpe skittentøyskurv til badet, og Tastasenteret hvor jeg skal unne meg litt nytt i sminkemappen. Ellers skal jeg også ta en handletur, siden kjøleskapet vårt er temmelig tomt for øyeblikket. Det har som sagt vært en hektisk uke, med litt overtid og mye på programmet ellers også, det har ikke vært mye overskudd til handleturer og middagslaging. Det skal det heldigvis bli nå, og det føles virkelig så godt å endelig komme i feriemodus.

Jeg har virkelig også kommet godt inn i treningsrutiner siden sist, hvor jeg har trent to ganger i uken, de siste to ukene – tre om du regner med denne uken. Jeg skal ta min andre treningsøkt i dag eller i morgen, for å komme i mål denne uken også. Jeg spiser heller ikke snop og chips i ukedagene, ei heller drikker jeg sukkerholdige drikker. Kun produkter uten sukker, og jeg merker en god forskjell på hvordan kroppen min så ut før jeg startet, versus hvordan den ser ut nå – det føles helt fantastisk! Motivasjonen har gått litt opp og ned, men så lenge jeg kan kose meg lørdager og søndager, så går det foreløpig bra og jeg har klart det til nå. Kjetil og jeg har nemlig inngått en avtale, og det er det dere nettopp leste. Jeg kan kun kose meg med godterier, chips og sukkerholdige drikker lørdag og søndag, de resterende dagene må jeg holde meg unna, helt fram til 1. januar 2021. Klarer jeg det, får jeg en av drømmeveskene mine av Kjetil – nemlig en Louis Vuitton Speedy Bandouliére. Håper virkelig jeg klarer det, vesken er den ultimate motivator, selv om det har vært dager der jeg bare hater avtalen, haha. Det er litt ekstra motiverende å skrive det her på bloggen også, siden da har du mindre lyst til å ryke. Ryker jeg, må jeg kjøpe Manchester United drakter til Kjetil, som han skal kunne ha nede i kjelleren der vi skal bygge pub etter hvert. Temaet vil så klart være Manchester United inspirert, og jeg gleder meg til vi skal gå i gang. Det er hovedsakelig Kjetils prosjekt, men jeg kommer nok til å bistå med hjelp der jeg kan.

Nå skal jeg komme meg avgårde, vi skrives mer senere <3

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg