Følelsen av sommer

For et herlig vær vi har i disse dager, det er bare helt nydelig å oppholde seg utendørs på slike dager. Det gir deg virkelig en følelse av at sommeren har meldt sin ankomst. Som jeg nevnte tidligere i dag, skulle jeg på tur med Edith. Vi ble enige om å gå rundt et vann som heter Mosvannet, som ligger i nærheten av Stavanger sentrum. Siden Edith kom rett fra jobb, bestemte vi oss for å ha med oss litt mat som vi kunne kose oss med på runden. Jeg hadde bakt fylte horn med ost og skinke, og vaniljekrem, Edith tok med seg litt frukt. Det ble en koselig liten lunsjstopp, hvor vi bare nøt solen og snakket om alt og ingenting.

Solo syns også det var spennende rundt vannet, for det var en del ender hun ville jage etter, hehe. Da kom jaktinstinktet for fullt. Det var første gang jeg faktisk har hatt henne med meg på tur rundt Mosvannet, for jeg selv har heller ikke vært rundt vannet på mange år. Det var hvertfall veldig koselig, og jeg kjente at det var virkelig godt å se Edith igjen, på tross av omstendighetene rundt.

Da jeg kom hjem, holdt Kjetil på med å grave ut noe stein fra en utebod under terrassen vår. Jeg for min del satte meg opp på kontoret for å skrive dette blogginnlegget. Det tar sin tid, for internettet er av en eller annen grunn veldig tregt her, noe som gjør at det tar lang tid å laste opp bildene. Jeg har også dillet litt med andre ting mens jeg har skrevet, så det er kanskje ikke så rart at ting tar tid, haha. Når dere er oppdaterte nå, så er planen min å få satt sammen hyllen jeg kjøpte i går, for TV-benken er allerede bygget sammen og på plass. Deretter blir det kanskje en aldri så liten øl i sola, før vi lager oss en litt sen middag.

 

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat og Tik Tok: mailinnaske

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg