Forandring fryder

God mandag! Som jeg fryktet, ble bloggen tilsidesatt når jobbhverdagen kom tilbake igjen. Det beklager jeg virkelig! Det har vært overraskende fint å være tilbake på jobb, og ikke minst i hverdagsrutinene igjen. Jeg kom inn i treningen, og kostholdet har jeg klart å holde bra. Det føles helt supert, og motivasjonen er på topp for tiden. Sist uke var jeg også hos mamma, for å farge håret mitt litt mørkere slik at jeg ikke må tenke på stygg ettervekst, etterhvert som håret vokser ut.

Før og etter bilder av håret mitt, etter at mamma farget det. Vi var på salongen hennes, Tjensvoll Hårdesign, hvor jeg kom etter jeg var ferdig på jobb på torsdag forrige uke. Jeg er skikkelig fornøyd, noe jeg alltid er etter at jeg har vært i frisørstolen til mamma. Hun vokset brynene mine i tillegg til at hun farget vippene mine, noe jeg syns er veldig greit, da jeg som regel går uten sminke både på jobb og hjemme. Du føler deg litt mer fresh med mørkere vipper, akkurat som om du har på deg litt maskara hele tiden. Jeg følte meg skikkelig bra og fornøyd når jeg gikk ut døren, noe jeg alltid gjør egentlig. Jeg elsker følelsen av å gå ut fra frisøren, og bare føle deg som ny.

Pleier du å føle deg som ny, etter en tur hos frisøren?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg