Forandring fryder

God torsdagskveld. Jeg har vært skikkelig sliten i dag, siden Solo holdt meg våken i natt. Håper vi begge sover litt bedre denne natten, ellers blir det nok en tung dag i morgen også. Heldigvis er det fredag og helg, jeg kjenner det skal bli godt.

Da jeg kom hjem fra jobb, ble det et lite “seriemaraton” med ukens episoder av Bloggerne, i tillegg til tre episoder av Sophie Elise tester Norge. Det må jeg si, jeg beundrer virkelig den jenta. Hun får til så mye, og står virkelig på hele tiden. Serien var veldig sjokkerende, fin og trist på samme tid, men tar for seg noen veldig viktige temaer som virkelig trenger å se dagens lys. Kan virkelig varmt anbefale den, og jeg gleder meg til å se de to siste episodene som kommer i september. Ellers har jeg fått med meg Kjetil på å ta litt bilder jeg kan bruke til blogginnlegg, og ikke minst ny header på bloggen! Det trengte jeg nå, siden jeg hadde hatt den andre en ganske god stund nå. Godt med litt forandring, jeg er i hvert fall veldig fornøyd med den.

Nå skal vi se litt mer Castle, før det er tid for sengen. Ha en riktig fin kveld videre, fine lesere <3

 

Følg meg gjerne på sosiale medier:

Instagram / Snapchat: mailinnaske

Youtubekanalen min: HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg