Forandring fryder

Heisann. I dag startet arbeidsdagen min med å hjelpe til på lageret, før det ble øving til fagprøve resten av dagen. Da jeg var ferdig på jobb, bar det til farmor og farfar sin leilighet for å hjelpe til med litt vasking. Farmor ville ha meg med på både handling og levering av noen ting til gjenbruken i tillegg til vaskingen, så det tok litt ekstra tid der denne onsdagen. Da jeg kom hjem, ble det hjemmelaget pizza til middag.

Ellers så ser dere kanskje en liten forandring på meg, nemlig lengden på håret mitt. Det er enda uvant for meg å ha det såpass kort som det har blitt, men samtidig er det utrolig herlig å slippe å ha det så slitt som det var. Nå føles håret mitt mye sunnere, og jeg må helt ærlig si at jeg ikke trodde jeg kom til å like det så godt som jeg gjør. Jeg er veldig glad for at jeg turte å klippe meg kort, for det satt ganske langt inne egentlig. Da mamma viste meg hvor mye hun ville ta for å få bort det slitte, fikk jeg helt panikk, men innerst inne ville jeg også ha en sunt hår. Det endte opp med at jeg sa “Bare gjør det!”, og vipps, så ble håret mitt brått mye kortere. Det vokser jo ut igjen, og jeg kommer ALDRI til å bleke håret mitt igjen! Det ødela håret mitt så mye, og det gjør meg så trist. Jeg kunne nok nærmet meg drømmelengden min nå, hadde det ikke vært for at jeg ville ha blondt hår. Nå skal jeg atter en gang spare, og jeg skal nå drømmen om å ha så langt hår at det rekker ned til rumpa. Det blir lettere nå som håret mitt er en hel del sunnere, og ikke har tupper som splitter seg og knekker fordi det er så slitt..

Nok hårsnakk fra denne kanten, nå skal jeg legge meg i sengen for å ta igjen ukens episoder av Bloggerne som jeg ikke har fått sett. Håper dere får en riktig fin onsdagkveld, fine lesere.

 

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg