Fordeler med å være lav

# Du kan sove godt på de minste steder. Jeg er 161 cm, og jeg kan virkelig krølle meg sammen på de minste stedene, og fortsatt sove godt. Det merket jeg godt når jeg var i Forsvaret, og vi var ute i felt og måtte sove i telt med mange andre. Jeg fant noen små soveplasser av og til, men det gjorde meg ingenting på grunn av den lave høyden min.

# Det er ikke noe som heter dårlig benplass. På fly, buss eller i bil har jeg alltid god benplass. Mens andre som er høyere enn meg sitter veldig ukomfortabelt, sitter jeg alltid godt plassert i setet mitt.

# Trenger ikke bøye deg når det er lavt under taket. Der andre må bøye seg ned og dukke for lave hindringer, kan jeg bare smette forbi uten å ofre det en tanke.

# Mange tror du er yngre enn det du kanskje er. Dette er vel både en fordel og en ulempe, men jeg tar den med, fordi det har jo en fordel når du blir eldre. Etter hvert som årene går, og vi blir eldre, så er det positivt å se yngre ut enn man er.

# Alltid gode gjemmesteder under gjemmeleken. Når du er lav, kan du smette inn i noen av de minste plassene, og gjemme deg der.

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg