Første “skoledag”

I dag var det klart for min første “skoledag” på den videregående skolen, hvor vi har holdt på med dreiing. Vi hadde først litt teori, før vi fikk utdelt hver sin tegning som vi skulle dreie ut. Hvis vi ble ferdige med det, skulle vi også gjenge dreiestykket vårt. Jeg merket at jeg ikke har veldig god kontroll på dette med dreiing, siden vi ikke har mange jobbene som krever det på jobb. Derfor har jeg heller ikke vært altfor mye borti dreiebenken fra før, men etter i dag, føler jeg at jeg har fått litt dreisen på det.

Etter jeg kom hjem fra skolen, slappet jeg litt av, før jeg kjørte en tur til foreldrene mine for å spise en herlig middag. Jeg fikk servert pasta med laks, scampi og rømme, noe som smakte skikkelig godt. Når vi var ferdig med middagen, måtte jeg kjøre hjem en tur for å hente mobilen og Macen, som jeg klarte å glemme når jeg kjørte bort til de. Da jeg var tilbake, ble mamma og jeg enige om å ta en kveldstur. Den kom vi akkurat tilbake fra nå, og det var en kald, men forfriskende tur.

 

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg