Første tur i mine nye turklær

Heisann. Jeg ble oppringt av mamma i dag tidlig, som sa at det ikke ble noen tur på oss i dag. Hun hadde heller avtalt med tanten min at de skulle gå sammen, så da tok jeg saken i egne hender denne torsdagen. Planen var egentlig at vi skulle gå tur sammen, men den turløypen vi tenkte å ta hadde vært helt forferdelig og gått i dette været. Det var nemlig planlagt å gå “Reianes rundt” igjen, men det å gå langs sjøen i sterk vind og skiftende vær, ble ikke aktuelt akkurat i dag. Jeg pakket derfor med litt niste til Solo og meg, så kjørte vi opp til en turløype som fører til en demning her på Rennesøy i stedet.

På tross av mye vind, kom vi oss fram til demningen, hvor det heldigvis var litt mindre vind enn på turløypen bort. Vi koste oss med litt polarbrød med leverpostei, hundesnacks og Kvikk Lunsj, før himmelen bestemte seg for å sende en skikkelig byge med haggel vår vei. Da ble det litt småspurting til en tett liten skog som lå i starten av løypen, hvor vi søkte ly til været var blitt litt bedre.

Jeg fikk også testet ut de nye turklærne mine, og til nå må jeg bare si at jeg er kjempefornøyd. Gleder meg til å bruke de mer framover! Etter at vi kom hjem, har vi bare tatt livet med ro og slappet godt av. Jeg fikk nettopp en telefon fra Kjetil, som sa at han ville være tidligere hjemme enn først antatt, så da tenkte jeg å rydde litt på kjøkkenet og deretter starte på dagens middag.

 

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg