Fortsettelse av Harry Potter maraton

God morgen, beste lesere. Nå holder jeg på å gjøre meg klar til å kjøre til Caroline, for å fortsette Harry Potter maratonet vårt. Jeg har akkurat dusjet og fått på meg litt sminke, etterfulgt av litt bildeknipsing til dette blogginnlegget. I dag skulle Caroline ordne frokost til oss, så det gledes til nystekte baguetter og Dalgona kaffe når jeg kommer dit.

Planen er at vi skal se film 3, 4 og 5 i dag, etterfulgt av en tur på Kvadrat kjøpesenter. Siden Caroline og Frank skal ha feiring av 17. mai hos de, trengte de litt diverse pynt og sånne ting. Jeg var raskt ute med å si ja til å bli med Caroline, for det er alltid koselig å få kommet seg litt ut. Jeg trengte blant annet påfyll av sånne duftglass med pinner oppi til gjestebadet, så da passet det utmerket at vi skulle ta en tur til et kjøpesenter som har Rituals. Nå må jeg nesten runde av her, for klokka går utrolig raskt. Vi skrives mer senere <3

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg