Fra en boble til en annen

Hei! Nå er det med glede at jeg meddeler at vi herved er ute av kjelleren, og oppe i første etasje i huset vårt. Som dere vet, har vi jo drevet og pusset opp hele første etasjen av huset vi kjøpte i slutten av oktober. Sist helg kunne vi endelig flytte opp, til vårt splitter nye, oppussede soverom, og vi kunne ikke vært lykkeligere. Eneste som mangler å få helt ferdig, er hovedbadet vårt. Det kommer når vi har spart opp litt mer penger. Det stoppet ikke oss fra å ha den første festen her da, for forrige lørdag i anledning Kjetil sin 26 års dag, inviterte vi til bursdagsfest. Vi festet til langt på natt før vi ga oss, og det var skikkelig god stemning hele veien.

Det har vært veldig uvant å komme hjem fra jobb i disse dager, for en blir så vandt med alt oppussingen, støvet, bråket, rotet… ja, alt egentlig! Nå har vi bodd oppe i en uke, og først i går kveld tenkte jeg med meg selv at dette er virkelig vårt. Dette har vi, familie og venner fått til, og det føles helt fantastisk. Jeg er så utrolig takknemlig, og jeg vet ikke hva vi skulle gjort uten all den gode hjelpen vi har fått. Det er til å få tårer i øynene av, og det er egentlig det jeg sitter med nå når jeg skriver dette. Vi er virkelig blessed med de absolutt beste personene rundt oss! Hva skulle vi gjort uten de, tenker jeg bare..

Fra en boble til en annen, nå må vi nemlig komme oss skikkelig inn i bryllupsbobla dere! Det er rett over 4 måneder til vi skal gifte oss, og det føles helt surrealistisk. Det begynner å nærme seg 1 år siden jeg fikk første forsmak på denne bobla her, nemlig da jeg og jentene mine var på brudekjolejakt. Drømmekjolen kom i boks allerede da, og siden har jeg bare gått og gledet meg til å vise den til Kjetil. Jeg er stolt av meg selv, jeg har ikke gitt han en sniktitt en gang, haha. Vi var på vår første bryllupskveld her på onsdag, på Kitch´n, og gud hvor gøy det var! Planen er å gå på en til på Tilbords, siden vi skal lage ønskelister derfra. De har jo så mye fint på begge plassene, så det skal bli gøy å komme seg ut på enda en kveld der bryllupet skal stå i fokus etter hvert.

I dag er planen å dra for å se på forloverkjoler til jentene, samt sko til meg selv. Slør har jeg også allerede i boks, jeg skal få æren av å bruke mamma sitt gamle, fra når hun giftet seg. Hun fant det fram til meg, og det passet helt perfekt til kjolen min. Det er virkelig en ære å få lov til å gjenbruke hennes slør, for mamma var virkelig en nydelig brud. Håper jeg også vil føle meg like nydelig som henne, da er dagen min virkelig komplett. Tilbake til forloverkjoler, jeg gleder meg virkelig til å se om vi kanskje finner the one til alle tre jentene mine. Det hadde jo vært så gøy! Siden jeg endelig er i gang med bloggingen igjen, tenkte jeg å ta det hakket videre også, jeg skal nemlig lage video til dere i dag i tillegg. Planen er at den skal komme ut i morgen på YouTubekanalen min, som dere finner ved å trykke HER.

Nå må jeg se å komme meg avgårde, for å hente Edith, Kamilla og Caroline. Håper dere får en nydelig lørdag alle sammen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg