Fredagsmodus

God fredagskveld. I dag har det ikke skjedd altfor mye, arbeidsdagen fløy avsted også var det plutselig helg. Da jeg kom hjem, ble det en dusj før Kjetil og jeg kjørte på butikken for å handle. Da vi kom hjem lagte vi oss middag, og satte på en serie. Vi sitter enda i sofaen og ser på serien, og er i skikkelig fredagsmodus.

Det er med andre ord ikke mye som skjer her hjemme i kveld, men i morgen har vi begge planer. Jeg skal til Edith på jentekveld sammen med to andre venninner, og Kjetil skal på pub for å se Manchester United kamp. Det gledes veldig til jentekveld, da det alltid er koselig og samles.

Håper dere nyter fredagskvelden like mye som oss, vi blogges mer i morgen. <3

 

Følg meg gjerne på mine sosiale medier:

Instagram / Snapchat: mailinnaske

YouTubekanalen min: Trykk HER.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg