Fredagsplaner

Hei alle sammen. Long time no see. Nå har jeg sminket meg og kledd meg fint, for første gang på over en uke. Jeg som skulle være så flink på akkurat det, i denne permitteringstiden. I dag var planen egentlig å gå tur med mamma, men siden hun fikk andre planer, har jeg bestemt meg for å ta en tur på IKEA og litt rundt forbi. Jeg trenger et par småting til kontoret mitt, og da bestemte jeg meg bare for å komme meg ut litt.

Jeg skal også ringe farmor for å høre med henne om hun trenger noe på butikken, siden hun ikke liker så godt å gå ut i disse tider. Hun er i risikogruppen også, derfor hjelper jeg henne i denne tiden. Vi får jo heller ikke lov å besøke farfar som er isolert på sykehjemmet, så jeg vet hun blir litt ensom selv om vi er flinke til å ringe henne. Jeg skal også handle inn til helgen selv, litt usikker på hva vi skal lage oss for noe godt, men jeg kommer nok på noen gode middager vi kan ha. Ellers vet jeg ikke helt hva som skjer i dag, men jeg har startet å videoblogge for dere, slik at dere skal få være med på dagen min.

 

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat og Tik Tok: mailinnaske

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg