Funfacts om forholdet vårt

Fotograf: Ole Laget

❤️ Kjetil er den som oftest hjelper meg med bildene til bloggen, og han blir bare flinkere og flinkere for hver dag. Han er veldig støttende til at jeg vil blogge, og hjelper meg gjerne med både bloggbilder og innhold til bloggen.

❤️ Vi har vært sammen tidligere, nemlig på ungdomsskolen. Vi ble sammen i 9. klasse, men slo opp sommeren før vi begynte i 10. klasse. Siste året på ungdomsskolen ble det litt fram og tilbake med oss, før jeg ble sammen med en annen da vi startet på videregående. Jeg er bare glad for at vi fant tilbake til hverandre, når jeg endte forholdet jeg var i for snart fem år siden, for jeg kunne ikke vært lykkeligere enn jeg er nå. Kjetil er virkelig mannen i mitt liv, og jeg gleder meg veldig mye til å gifte meg med han om bare noen måneder.

❤️ Er det noe Kjetil og jeg liker å gjøre sammen, så må det være å reise. Vi elsker begge å oppleve nye reisemål sammen, så vel som de stedene vi allerede har vært. Manchester er nok byen i vårt hjerte, både fordi Manchester Uniteds hjemmebane er der og fordi det er en fantastisk by å være i.

❤️ En annen ting vi også har til felles, er fotballinteressen vår. Kjetil er nok hakket mer interessert enn meg, men jeg vil si at jeg er ganske inni denne fotballverden jeg også. Vi reiser på kamper sammen og går på Manchester United puben i Stavanger og ser kamper. Jeg er kanskje ikke på puben like ofte som Kjetil er, men da følger jeg som regel med her hjemme, hvordan det går med favorittlaget.

❤️ Vi elsker begge countrymusikk, og har vært på både Countryfestivalen i Seljord og på mange konserter med forskjellige band. Gunslingers, Vassendgutane, Rotlaus.. Det er virkelig noe vi koser oss skikkelig med, og har som felles interesse.

Fotograf: Ole Laget

 

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg