Gavene mine

Jeg holdt på å skrive god mandags ettermiddag, men det innså jeg ble feil. Sånn går det når du tenker at det var søndag i går, hehe. Derfor blir det så klart god tirsdags ettermiddag. Det var tungt å stå opp i morges, men da jeg åpnet MacBooken for å sjekke lesertallet mitt, ble morgenen hakket enklere. Jeg våknet nemlig opp til at over 300 personer har vært inne å lest bloggen min, noe som gjorde meg utrolig glad. Da tenker jeg at jeg gjør noe riktig, og det ga meg en skikkelig motivasjonsboost!

Her har dere gavene mine fra Kjetil, som jeg lovet dere å vise fram i dag. Jeg fikk Manchester United drakt med navnet til McTominay, som er en av spillerne på United. Han var farlig nære på å score mot Liverpool på søndag, og han er en veldig dyktig spiller som jeg er glad Kjetil valgte til meg. I tillegg fikk jeg en av mine absolutte favorittparfymer, Escada. Denne heter Miami Blossom, og lukter helt himmelsk.

Planene for kvelden er ikke mange, vi skal nok bare slappe av og kanskje pakke litt. Vi får se hva kvelden bringer med seg. Vi blogges litt senere, fine dere! <3

 

INSTAGRAM HER – SNAPCHAT: MAILINNASKE – YOUTUBEKANALEN MIN HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg