Girls night out

For en kveld det ble i går, vi hadde det helt fantastisk. Da Embla og Nora kom til Edith i går, hadde jeg og Edith dekket på bordet og laget maten vi skulle ha. På menyen stod enchiladas med diverse tilbehør, og det smakte helt fantastisk.

Rett etter vi hadde spist, kom også tvillingsøsteren til Edith, og vi koste oss med noe godt i glasset og jentesnakk. Litt senere på kvelden kom lillebroren min og en venn av han, og da hadde vi akkurat laget til desserten som var sjokoladefontener med masse godt å dyppe i sjokoladen. Da satte vi oss ned alle syv, og koste oss med en herlig dessert.

Se på denne fine buketten med jenter da <3 Det gledes til neste gang vi skal samles allerede!

Etter vi hadde hatt dessert og litt mer godt i glasset, gikk turen til Stavanger by hvor vi danset og hadde det så moro. Vi ble dessverre litt splittet, men jeg føler alltid det skjer når man drar ut på byen. Det var uansett en helt fantastisk kveld, jeg føler meg utrolig heldig som har så mange fine mennesker i livet mitt.

I dag er jeg bare veldig trøtt og sliten, men ellers er formen ganske fin. Planen er bare å slappe av resten av dagen, og lade opp til ny arbeidsuke. Jeg skal også redigere ferdig videobloggen fra Oslo, den vil komme ut på YouTubekanalen min i løpet av kvelden.

 

Følg meg gjerne på mine sosiale medier:

Instagram / Snapchat: mailinnaske

YouTubekanalen min: Trykk HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg