Gjensynsglede

Det var skikkelig koselig å få min kjære hjem igjen, og både jeg og Solo var veldig glade for å se han, og det ble skikkelig gjensynsglede. Kjetil hadde kjøpt en bamse til Solo, mens jeg fikk en parfyme jeg ønsket meg og Manchester United drakt. Dere skal få se de fine gavene i morgen, når det er et litt bedre lys å vise de i. Vi hadde ikke så mye tid når vi kom hjem fra flyplassen, siden vi skulle rett til svigers på middag. Det ble hummer i hvit saus med poteter og gulrøtter på menyen i dag, og det smakte helt nydelig.

Vi ble sittende hos de i noen timer, og snakket litt om oppussingsprosjektet vårt som starter denne uken. Det er mye som skal tenkes på, både når det kommer til design, pris og fremgangsmåte. Heldigvis er vi heldige at vi skal få god hjelp, og derfor ser vi bare lyst på hele prosjektet. Vi håper at vi kan få det til, akkurat slik vi har sett for oss. Jeg gleder meg til å ta dere med på dette, gjennom både videoblogging og vanlig blogging. Dette blir så bra!

Vi har vært hjemme en stund nå, og har egentlig bare slappet av. Begge to skal tilbake på jobb i morgen, etter en herlig langhelg både i Manchester og her hjemme. Jeg føler at helgen har gått seint, i positiv forstand. Batteriene er ladet, og jeg er klar for en ny uke med mye å glede seg til.

 

INSTAGRAM HER – SNAPCHAT: MAILINNASKE – YOUTUBEKANALEN MIN HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg