Gode nyheter

God mandag, fine lesere. I dag har vi fått noen skikkelig gode nyheter, vi får nemlig ta over huset allerede på torsdag!! Egentlig var den planlagte overtakelsen 1. november, så det var veldig gøy at vi kunne få ta over tidligere. Nå var alt i orden med lånet i banken, og huseier sa at det var greit at vi tok over allerede denne uken. Jeg er så glad nå, tenk at vi blir huseiere om noen dager da?! Vi går en meget spennende tid i møte, og jeg er skikkelig motivert for hva som kommer.

Nå er planen min å hente Kjetil og Steinar på flyplassen, de lander om ikke altfor lenge. Jeg skulle nok ha vært på vei ut allerede, men det å ta noen fine bloggbilder er ikke alltid det enkleste, haha. Det ble noen forsøk, for å si det slik. Ikke bare bare å ta bilder med selvutløser..

Nå må jeg nesten komme meg avgårde, vi blogges mer senere!

 

INSTAGRAM HER – SNAPCHAT: MAILINNASKE – YOUTUBEKANALEN MIN HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg