Hårfin til det nye året

I går var det endelig tid for å bli litt hårfin, før et nytt år tikker inn. Jeg går fast hos Tjensvoll Hårdesign, hvor moren min er sjef og eier av salongen. Hun er min faste frisør, selv om det har hendt at noen av hennes ansatte har måttet klippe meg eller farge håret mitt, på grunn av at mamma har hatt fulle lister med kunder. Heldigvis har jeg alltid vært i trygge hender, for både mamma og hennes ansatte er utrolig dyktige, og jeg føler meg veldig heldig som har en frisør som mor. De har også nylig lagt en instagramkonto for salongen, følg de gjerne på @tjensvollhaardesign.

FØR:

ETTER:

Jeg skulle både farge og stusse håret mitt, og som vanlig er resultatet fantastisk. Hver gang jeg går ut fra mamma sin salong, føler jeg meg så fresh og fin. Jeg følte meg som en million dollar, da jeg gikk fra salongen og videre til Kvadrat kjøpesenter. Der fikk jeg tak i en universal-lader, som jeg forhåpentligvis kan lade begge kameraene mine med. Jeg har ikke testet den enda, men planen er å teste den ut i dag. Satser på at det kommer til å gå fint. Vi har ikke gjort veldig mye i dag, annet enn å slappe av og bare nyte en god varm hytte, mens stormen herjer utenfor. Senere i kveld blir det taco til middag, og ikke minst Manchester United kamp på TV. Satser på at gutta klarer seg like bra som de gjorde på torsdag, da de vant 4-1 mot Newcastle.

Håper dere har en fin lørdag. <3

 

INSTAGRAM HER – SNAPCHAT MAILINNASKE – YOUTUBEKANALEN MIN HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg