Helgefølelsen er på plass

God fredagskveld fra sofaen. Her er helgefølelsen kommet på plass, og det nytes til det fulle. Når arbeidsdagen var over i dag, kjørte jeg ei jeg jobber med hjem. Vi endte opp med å sitte og prate en god stund i bilen, før vi tok praten videre med oss inn til hun og kjæresten. På vei hjem derfra, ble det også en tur innom butikken for å handle inn litt snacks til kvelden.

Da jeg kom hjem, tok jeg meg en dusj, før vi gikk i gang med å lage taco til middag. Planene for kvelden er ikke mange, vi skal kose oss med serie, slappe av og bare kose oss. Dere får ha en riktig fin fredagskveld videre, fine lesere.

 

Følg meg på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg