Helgemodus

Hei. Dagen fløy virkelig avsted i går, og jeg rakk ikke å blogge mer enn det ene innlegget. Det var ikke planlagt, men sånn er det av og til. Satser på at jeg får litt bedre tid i dag! Etter at dere var oppdaterte i går, kjørte jeg avgårde til IKEA. Der fikk jeg tak i både TV-benk, en hylle og puter til sofaen vi har stående på det som blir både gjesterom, kontor og TV-stue i ett. Dere skal så klart få se det ferdige resultatet når alt er skrudd opp. Jeg fikk også hentet TV-en vi skal ha her, den kjøpte jeg av lillebroren min, da han skulle selge det.

Ellers fikk vi besøk av Steinar, og vi koste oss med taco og filmkveld. Før det kunne begynne i går, så skulle jeg ta noen antrekksbilder til mitt andre blogginnlegg, og hva tror dere skjedde da? Jo, minnekortet mitt gikk i stykker.. Det hadde en sånn lås på seg, og da jeg skulle låse det opp, ødela jeg den lille tingen som låser det opp og igjen. Da forble det låst, og jeg klarte ikke å få åpnet det, slik at jeg kunne få tatt bildene mine. Heldigvis kunne jeg legge alt innholdet på det, inn på Macen, hvis ikke det hadde gått, hadde jeg mistet myyye materiale til to videoer jeg filmet til dere i går. Da måtte jeg bare kjøre til nærmeste butikk som jeg visste solgte minnekort, noe som ble Power. Der fikk jeg heldigvis tak i, så nå har jeg to minnekort i stedet for bare ett. Jeg fikk tatt bildene mine, men det begynte å bli sent, så da endte vi opp med starte på middagen. Det positive med det, er at jeg kunne bruke bildene i dagens første innlegg, for per nå sitter jeg sminkefri og i koseklær, hehe.

I dag har det ikke skjedd altfor mye enda, vi våknet rundt kl 09:30 og lagte oss frokost. Kjetil har kjørt avgårde for å få tak i flytemasse til en gang vi skal lage nede og maling til huset, og jeg planlegger å få kontoret/gjesterommet/TV-stuen litt mer på stell. Jeg skal også på tur med Edith, en av mine beste venninner, senere i dag. Hun må bare bli ferdig på jobb først, så skal vi kose oss ute i det fine været. Jeg blir nok også med Kjetil og maler litt ute vil jeg tro. Så ja, det er de planene vi har for dagen foreløpig, så det ligger an til å bli en fin dag. Vi nyter at det er helg, og har kommet skikkelig i den gode helgemodusen.

 

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat og Tik Tok: mailinnaske

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg