Helgens hytteplaner

Hei fra hytta på Stavtjørn! Nå er vi endelig på plass her oppe, og klare for skikkelig hytteidyll. Mamma var oppe noen timer før meg, for min del er det ca en time siden jeg kom opp sammen med Solo. Vi har kost oss med en varm tomatsuppe, og skal ha reker litt senere. Ellers blir det nok en rolig kveld, hvor vi skal se Sofa og The Voice.

I morgen blir det forhåpentligvis skitur på oss, det er meldt mye vind og kalde temperaturer, noe som ikke gjør det så gøy å kave rundt på ski. Jeg skulle gjerne hatt en reprise av forrige helg, da var det jo skikkelig drømmevær. Det blir nok en tur på beina om været ikke spiller helt på lag, så ut på tur skal vi uansett. Vi har ikke mange planene ellers, for vi tar det nok litt som det kommer.

Søndagen er hjemreisedag, men om været er bra blir det nok en skitur, før vi tar hvit pizza til lunsj/middag. Vi må rydde og vaske litt i hytta, men utenom det nyter vi nok bare den siste dagen her oppe.

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg