Helgens planer

Handle inn til helgen. Vi må handle inn til et lite selskap som skal være hos oss på søndagen, da skal vi lage til kino nede i puben for nevøen og niesen vår. Det blir feiringen av Kjetil sin bursdag i år, noe som vi gleder oss til å stelle i stand.

Rydde og vaske huset. Siden vi får et par gjester i hjemmet på søndag, blir det litt rydding og vasking før den tid. Alltid greit å føle at huset er på stell, når det kommer besøk.

Bake kake. Når Kjetil sin bursdag skal feires, må vi så klart ha en kake. Planen er å bake sjokoladekake, for det faller alltid i smak. Den har jeg fått så mange hyggelige tilbakemeldinger på, så derfor baker jeg alltid den til selskaper.

Planlegge neste ukes blogginnlegg. Denne uken har jeg virkelig jobbet hardt for å få til to blogginnlegg til dagen, og jeg føler at jeg har kommet skikkelig inn i bloggingen igjen. Jeg elsker virkelig motivasjonen jeg har om dagen, og derfor skal jeg få satt meg ned i helgen å planlegge neste ukes bloggeglede.

Fortsette minimum 30 minutters tur. Jeg syns jeg har vært flink å komme meg ut på tur denne uken, og målet jeg satt meg med minimum 30 minutters tur til dagen, det har jeg nailet. Det har til tider vært kaldt, men samtidig har det gjort godt for både kropp og sjel. Nå må jeg bare klare det i dag og de neste to dagene, så har jeg klart 7/7 turer denne uken. Det er skikkelig motiverende å tenke på, og det skal jeg bare klare altså!

Se Manchester United kamp. På søndag er det kamp i FA-cupen, og vi skal spille mot Liverpool igjen. United spilte mot de på søndag i Premier League og spilte til uavgjort, men denne søndagen bare må vi vinne.

Spille inn en YouTube-video til dere. Kjetil og jeg har blitt enige om å spille inn en “Smoothie challenge” video sammen, og jeg gruer meg skikkelig, haha. For de som ikke har fått med seg den forrige videoen, hvor jeg og Edith gjorde den, så kan dere se den ved å trykke HER. Jeg er veldig spent på hvordan dette kommer til å gå, for å si det slik.

Redigere YouTube-video. Planen er å starte redigeringen ganske raskt etter at vi er ferdige, slik at den kan komme ut på søndagen eller mandagen.

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

2 kommentarer
      1. Jeg tenkte å lage et eget innlegg om puben, men det var jo en enda bedre ide å lage video!😃 Tusen takk for innspill! En video av huset må vi jo også få til😃

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg