Helgens planer

Fredag: Ukens siste dag på jobb må gjennomføres, før vi pakker i bilen og kjører opp til hytta på Stavtjørn. Vi skal kose oss der i helgen, sammen med foreldrene mine. Når vi kommer frem, blir det nok en god middag, før vi bare nyter kvelden med noe godt i glasset og noe kjekt på TV-skjermen.

Lørdag: Da er det ut å gå på skitur, noe jeg gleder meg skikkelig til. Det er så lenge siden vi har stått på ski nå, så det blir så gøy! Ellers blir det nok bare avlapping inne, eller kanskje ute rundt bålpannen når vi er tilbake fra skituren. Vi ser det nok bare litt an, i forhold til om vi er kalde eller varme etter en forfriskende tur, og alt ettersom om været er bra eller ikke. Jeg håper også på å skvise inn litt tid til bloggbilder til kommende blogginnlegg, om ikke blir det på søndagen. På kvelden er det duket for fotballkamp mellom Manchester United og Arsenal, og den kampen må vi bare vinne, etter et flaut nederlag på onsdag mot Sheffield United..

Søndag: Hjemreisedag, noe som alltid er like trist. Vi blir nok lenge nok til at vi kan kose oss med en siste middag på den fine hytta, før vi kjører hjemover. Hvis vi ikke får tatt bilder til kommende blogginnlegg på lørdagen, så gjør vi det denne dagen, før vi tar fatt på hjemturen. Vi har ingen store planer når vi kommer hjem, så det blir nok bare opplading til ny uke og ny måned(!!). Tenk at på mandag er det februar da gitt, januar har virkelig bare flydd avgårde. Vi skal nok se Farmen Kjendis og 71 Grader Nord Kjendis, når kvelden senker seg.

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnask

4 kommentarer
    1. Ski, ja. Lurer innimellom på om jeg noen gang kommer til å stå på ski igjen selv. Ikke gjort det siden ungdomsskolen. Er 29 nå og har hatt verken ski eller sko i mitt myndige liv.

      Men tanken på å en dag kaste meg uti denne verdenen igjen, ja den kommer glidene en gang i blant. 😊 som så mye annet som jeg heller ikke har gjort noe med forøvrig..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg