Hjelp, jeg er permittert

Heisann, dere. Det som skulle bli en liten dags/to dagers pause fra bloggen, ble plutselig litt mer enn det. Det var faktisk aldri meningen, men jeg gikk gjennom en litt tung periode, og syns da det var bedre å gi slipp på noe som stresset meg mer enn det var gøy. Det skulle jo vise seg å bare bli verre, da denne koronakrisen traff oss rett i fjeset noen dager etter på. Farvel normalt liv, og hei ny hverdag. Jeg har egentlig vært heldig å ha jobb helt fram til i går, for når jeg var ferdig med kveldsskiftet, kom en ny hverdag igjen og traff meg. Dere kan jo forstå det ut ifra overskriften, men jeg har altså blitt permittert, sammen med en del av mine andre kollegaer. Det var ganske rart å være på jobb i går, siden jeg konstant gikk rundt og tenkte på at dette var min siste dag på gud vet hvor lenge. Håper og tror at det kanskje bare blir maks en måneds tid, men det er det så klart ingen som kan si sikkert.

Målet mitt gjennom denne rare tiden er bare å holde meg positiv, slik at min nye hverdag ikke tar meg ned i kjelleren. Ja, det er kjipt å være permittert, men det gir meg også mulighet til å fokusere på å få mer orden her i huset, jeg kan prøve ut nye middagsoppskrifter, jeg kan blogge mer, jeg kan lage YouTube-videoer til dere, jeg kan bake, jeg kan gå turer og ja, mulighetene er egentlig mange. Planen nå er å få stelt meg litt, slik at jeg kan føle meg litt freshere enn jeg gjør nå, før jeg tar med meg Solo for å møte mamma. Vi skal ut på tur, og jeg tar selvfølgelig med meg kameraet, slik at jeg kan oppdatere dere senere med noen koselige turbilder. Håper alle har det bra, og at dagen deres blir kjempefin!

 

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg