Hjemme igjen

Hei fra leiligheten vår igjen. En fin tur er over, og for noen helt supre minner vi sitter igjen med. Vi har virkelig kost oss skikkelig, og jeg gleder meg allerede til neste båttur sammen med Kamilla og Chris. Det ble en morsom kveld i går, hvor vi etter vi hadde grillet, koste oss med litt godt å drikke og en del runder med Svarte-Per, før vi gikk og la oss.

I dag har vi bare slappet av og pakket ned. Da vi holdt på å ta ned teltet, var det plutselig intet mindre enn 7 padder som hadde tatt hus under det. Først var det 3 stykker på presseningen vi hadde under teltet, og deretter 4 til under presseningen.

Da vi skulle sette oss i båten, klarte jeg som den ulykkesfuglen jeg er, å dunke hodet mitt i en kant som var litt over der jeg skulle sitte. Det ble en liten rift, og det blødde litt. Ikke noe store greier, men nok til at jeg som den pysa jeg er, ble skikkelig svimmel og måtte legge meg på gulvet i båten med beina høyt, haha. Meg i et nøtteskall det der, med en gang jeg skader meg svimler jeg med en gang. Heldigvis gikk det bare bedre og bedre, og når vi fikk kommet oss hjem tok vi en dusj og jeg føler meg mye bedre nå. Litt vond i hodet, men ellers føler jeg meg fin. Nå skal vi ha oss litt mat er planen, så blir det nok bare avslapping resten av kvelden.

Håper dere får en fin kveld videre <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg