Hyttehelgen går mot slutten

For en fantastisk helg det har vært, vi har kost oss både inne og ute og bare ladet batteriene skikkelig. Fredagen tok vi en rolig kveld på sofaen med Sofa og The Voice på skjermen, og litt av filmen The Revenant. Mamma gikk og la seg litt uti den, mens jeg sovnet på sofaen da jeg skulle prøve å fortsette å se den. Jeg våknet heldigvis enda mens filmen var på, men fant ut at det kanskje var lurere å gå i seng.

I går ble det en god skitur i det solfylte og vindfulle været, etterfulgt av ostesmørbrød til lunsj ute på terrassen. Vi ble ikke sittende altfor lenge på terrassen, da det var en kald vind som gjorde at det bare ble kaldere og kaldere å være ute. Jeg endte opp med og sovne på sofaen en times tid når vi kom inn, men etter at jeg våknet koste vi oss bare på sofaen med snacks og litt godt å drikke. Vi hadde biff med fløtegratinerte poteter til middag, og etter vi hadde spist ble det Hver gang vi møtes på TV. Det har med andre ord vært noen rolige dager, men det har bare vært skikkelig herlig.

Til nå i dag har jeg vært ute på en morgentur med Solo, da vi kom inn hadde mamma laget pannekaker og bacon til frokost. Det var en hyggelig overraskelse å komme inn til en varm frokost, for det er en skikkelig kald vind i dag også på tross av at det er sol og blå himmel. Vi håper at vi skal få til en skitur, men om vinden er for kald, blir det nok en tur på beina i stedet for. Vi får se hva vi ender opp med! Jeg har videoblogget i helgen, så det vil komme en ny video på YouTubekanalen min senere i dag. Håper dere får en strålende dag, vi skrives mer senere.

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg