Hytteidyllen har startet

Heisann sveisann, mine supre lesere! Nå blogger jeg fra hytta til foreldrene til Kjetil, hvor vi har vært i noen timer allerede. Vi har tatt inn bagasjen, Kjetil har kjørt søsteren sin til hurtigbåten og vi har kost oss med en herlig middag, bestående av fiskekomler, god saus, poteter og grønnsaker. Et vennepar av foreldrene til Kjetil har også kommet ut hit, og de skal også være her i helgen. Det ligger an til å bli en fin helg, hvor det blir skikkelig hytteidyll!

Ellers i dag har jeg vasket hos farmor, for første gang på 7-8 uker. Jeg tok mine forhåndsregler med å bruke engangshansker og Antibac, for å holde farmor mest mulig trygg. Hun var strålende fornøyd med at leiligheten endelig var skikkelig ren, så det var veldig koselig. Det føltes godt å endelig kunne hjelpe farmor med vaskingen igjen, selv om vi tok forhåndsregler slik at det skulle være tryggest mulig. Jeg stresset litt når jeg var ferdig der, for da jeg var hjemme igjen hadde jeg bare en liten time før jeg skulle møte Kjetil. Jeg klarte heldigvis å unnagjort det jeg skulle, jeg glemte bare noe som var i kjøleskapet, men det var ikke krise om vi ikke hadde med oss. Nå er planen at vi bare nyte noe godt i glasset og spille brettspill, så nå må jeg nesten runde av her. Håper dere får en fantastisk fredagskveld!

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat og Tik Tok: mailinnaske

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg