I ventemodus

Jeg lovte dere en oppdatering på hvordan visningen gikk, og det jeg kan si er at den gikk bra. Håper vi i hvert fall. Den som var interessert, kom på visning som avtalt, og fikk sett leiligheten. Vi hører mer fra megler i morgen, så vi er egentlig litt i ventemodus akkurat nå. Det blir spennende å høre i morgen, om det er noe interesse der eller ei. Vi får rett og slett vente å se!

Ellers er det ikke mye som har skjedd, da vi kom hjem fra jobb, ble det jo siste finish på leiligheten før visning. Etter visningen var jeg en tur hos foreldrene mine, for å levere bilen til pappa som vi hadde lånt litt. Nå slapper vi bare av, jeg har akkurat tatt meg en dusj og sitter med ansiktsmaske, Kjetil ser på fotballkamp og Solo ligger ved siden av meg på en pute. Jeg skal snart gå å legge meg, kjenner at jeg begynner å bli ganske trøtt her jeg sitter. Håper dere får en riktig god natt, når den tid kommer!

 

Følg meg gjerne på mine sosiale medier:

Instagram / Snapchat: mailinnaske

YouTubekanalen min: Trykk HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg