Ikke den beste natten med søvn

Hei på dere. Det ble ikke den beste natten med søvn, da Solo klynket seg gjennom natten og ville ut ganske ofte. Hun virker bedre i dag, selv om det enda er litt klynking her og der. Vi var på en tur tidligere, og da var hun seg selv igjen. Snuset rundt på alt mulig, og hadde egentlig ganske mye energi, så det går litt opp og ned. Satser på at formen blir helt bra i løpet av dagen, det er ikke bare-bare med to doser med beroligende midler som skal ut av den lille kroppen, stakkar. <3

Ellers har det ikke skjedd veldig mye her hjemme, jeg skal straks ta en telefon til farmor, for å høre om det passer at jeg kjører bort til henne for å vaske. Planen er å få tatt ukens første treningsøkt, når jeg er ferdig hos henne. Usikker på om det blir intervaller eller styrketrening, men jeg går nok for det som frister mest når jeg kommer til treningssenteret.

Følg meg gjerne på Instagram og Snapchat: mailinnaske – YouTube her

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg