Ikke helt klar for mandag

Hei fine dere. Da var en ny mandag her, som jeg kjente litt på at jeg ikke var helt klar for i morges. Jeg var i skikkelig zombie-modus, og klarte å sove gjennom altfor mange alarmer. Endte opp med å “forsove” meg til jobb, da jeg har lyst til å være der til kl 08:00 hver morgen. Jeg kan velge litt når jeg vil starte, så det gjorde ingenting at jeg kom kl 08:30 i dag. Så lenge jeg er der mellom 08:00-09:00 en gang, så er folk fornøyde. Arbeidsdagen ellers ble ganske grei, ser ut til at det muligens blir en ny rute på meg i morgen, da de trengte hjelp en annen plass. Vi får se hva morgendagen bringer, har vi for mye å gjøre der jeg allerede kjører, så er det ikke sikkert det blir noe av ny rute.

Kjetil var allerede hjemme da jeg kom hjem etter jobb, og vi har ikke gjort altfor mye siden det. Derfor er det ikke særlig mye mer å melde om fra denne kanten, men jeg håper at dere har en fin start på uken!

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg