Ikke lenger permittert

Hvis det er noe jeg legger merke til med meg selv, så er det at jeg er en person som ikke klarer å bestemme seg. Jeg elsker å blogge, men samtidig så har jeg perioder der jeg mister bloggelysten helt. Da klarer jeg ikke å bare være bestemt å tenke at jeg må fortsette, jeg bare gir meg. Så går det kanskje uker og måneder, så er jeg plutselig tilbake igjen. Jeg har gått noen runder med meg selv og tenkt på om jeg bare skal slette bloggen, siden jeg uansett ikke er spesielt flink til å oppdatere til tider.. Da kommer den delen av meg som sier at den bare bør være der, i tilfellet jeg ombestemmer meg. Blæh, der har dere meg i et nøtteskall. Nå er jeg hvertfall tilbake og prøver meg igjen, så har jeg som mål at jeg skal bli værende denne gangen.

Det som har skjedd siden sist er at jeg er tilbake i jobb igjen, etter en lang permitteringsperiode. Når dere leser dette, har jeg faktisk min første dag tilbake, siden dette er et forhåndsskrevet blogginnlegg. Det er ikke altfor lenge til fagprøven står for tur, så nå er det bare øving, øving og mer øving som står på planen her på jobben. Etter jobb blir det hjem å lage middag, før jeg skal gå å handle inn til ukens middager. Det vurderes også å ta en tur på treningssenteret for første gang etter at de åpnet igjen, men jeg får se hva det blir til.

Det føles hvert fall skikkelig bra å skrive til dere igjen, selv om dette blogginnlegget er forhåndsskrevet. Jeg kjente uansett på den gode følelsen av å endelig være tilbake, og jeg har mange blogginnlegg planlagt som jeg gleder meg til å skrive. Håper dere får en fin mandag så lenge, så skrives vi mer senere <3

Følg meg gjerne på Instagram HER – YouTube HER – Snapchat: mailinnaske
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg