Jeg ble lurt

For en fest vi hadde i går, det var virkelig en fantastisk gøy kveld sammen med de fine kollegaene mine. Da jeg kom til verkstedet, innså jeg at de hadde lurt oss lærlingene en smule. Det viste seg at det ikke var noen 80-talls fest, og at det bare var noe de skulle ha det litt morsomt på lærlingenes bekostning. Det var egentlig bare morsomt, og jeg fikk meg en god latter da jeg kom inn døren for å si det slik. Antrekket mitt fikk jeg masse komplimenter for, så det gjorde meg ingenting å dra tilbake i tid i går, selv om jeg nesten var alene om det, haha.

I dag har det skjedd veldig lite, vi har bare ligget strak ut på sofaen og slappet av med serie på skjermen. Vi var en liten tur nede i butikken for å handle inn til dagens middag, som vi laget oss til Skal vi danse begynte på TV. Nå følger vi med på de flinke kjendisene i dansens verden, og koser oss med litt lørdagssnacks.

Håper dere får en fantastisk lørdagskveld videre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg