Jeg bulket arbeidsbilen i dag

Hei fine dere! Har dere en bra mandag? Min har egentlig vært veldig bra, bortsett fra mitt lille uhell med en dum snøbelagt kant.. Jeg var inne i et trangt nabolag og hadde akkurat levert en pakke, så skulle jeg snu bilen i en parkeringslomme. Det jeg ikke ser på vei ut av denne, er at det er en snøbelagt kant der jeg svinger ut.. Det ble en liten bulk i bilen bak med det ene hjulet, og en frustrert meg fordi jeg ikke så den. Det var en parkert bil foran meg som jeg ikke skulle kjøre i, og vipps der smalt jeg selvfølgelig heller i den dumme kanten. Huff av meg, jeg har klart å holde den bilen skadefri siden jeg startet i november, men nå klarte jeg altså å være uheldig på grunn av størrelsen på bilen. Jeg kjører en Ford Transit, og jeg merker at det ikke er like lett å beregne alltid! Jeg må derfor innom kontoret i morgen å skrive skademelding, noe jeg ikke akkurat gleder meg til å gjøre, i og med at jeg klarte å gjøre så og si det samme med bilen jeg måtte låne for noen uker siden. Hva er det med meg og kanter egentlig??

Ellers har jeg hatt en veldig god start på uken, men jeg kjenner at jeg gjerne skulle skrudd tilbake tiden litt og enda vært på hytta med foreldrene mine, Kjetil og Solo. Heldigvis skal mamma og jeg opp på fredag igjen, og ha en skikkelig jentehelg sammen. Jeg tar også med meg Solo, for jeg vet hvor mye hun trives der oppe. Jeg gleder meg skikkelig til å nyte både mor-datter tid, masse snø, skigåing og hytteidyll, måtte dagene bare fly avgårde. <3

Vi har ikke gjort spesielt mye etter at vi kom hjem, vi har tatt litt bilder til bloggen, spist middag og bare slappet av. Jeg må få skrevet handleliste til morgendagen, slik at jeg får handlet inn det vi trenger til uken. Det endte opp med å ikke bli noen handel i dag, siden vi hadde ingredienser til spaghetti og kjøttdeig hjemme. Da kunne vi ha det i dag, så får jeg handle inn de resterende middagene for uken i morgen.

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg