Jeg er redd i disse dager

Alle har vel fått med seg hundesykdommen som herjer i disse dager? Jeg kjenner på hele meg at jeg er skikkelig redd for at Solo skal bli smittet, siden det er så liten overlevelses-sjanse. Jeg kan ikke se for meg hverdagen uten min lille bestevenn..

Vi holder henne unna andre hunder, og når vi går tur lar vi henne ikke snuse så mye rundt. Kjetil og jeg snakket om det i går, og vi vurderer å bare lufte henne i hagen vår framover, fordi vi ønsker ikke at hun skal bli smittet. Hun har vært skikkelig syk en gang, med både oppkast og diarè, men da gikk det over av seg selv etter en forferdelig natt. Vi var hos veterinær dagen etter, men de kunne ikke finne årsaken. Jeg har det friskt i minnet, og tanken på at hun kan dø av dette, det skremmer meg helt enormt mye. Satser på at de snart finner årsaken, fordi jeg tror alle hundeeiere går rundt med redsel for sine firbente venner. For å ikke glemme de som har mistet sine, mine tanker går virkelig ut til dere. <3

Håper snart vi får vite hva denne forferdelige sykdommen er, slik at vi får noen svar på hva som er lurt og ikke framover. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg