Jeg er tilbake – igjen

Heisann! Da var fjeset mitt tilbake på disse trakter igjen. Vet ikke helt hva det er med meg og blogging, men jeg merker at det er veldig fram og tilbake. Får håpe det kan vare denne gangen, for jeg vet innerst inne at blogging og bildeknipsing er noe jeg liker å holde på med. Uansett, en liten statusoppdatering siden sist, jeg er fortsatt permittert, og hvem vet når det vil endre seg? Det har ikke egentlig skjedd noe nytt fra disse kanter siden jeg oppdaterte bloggen sist, men når motivasjonen melder sin ankomst, da må jeg vel bare gripe sjansen til å skrive noen ord til dere tenker jeg!

I dag er planen å komme seg ut på IKEA for å få levert noe vi ikke fikk bruk for, også må jeg en liten tur på Kilden for å få byttet noe Solo ikke passet. Usikker på om jeg bare skal bytte inn til en større størrelse, eller om jeg bare skal få pengene tilbake, men det tar jeg når jeg er der. Jeg er også nødt til å handle inn litt til uken, så jeg tenkte jeg skulle legge ut et “Ukens handel” blogginnlegg litt senere i dag. Det er ikke all verdens jeg behøver å handle, da vi mest sannsynlig skal på hyttetur til foreldrene til Kjetil sin hytte på Kvitsøy. Det blir skikkelig koselig, da det er lenge siden vi har vært der nå. Vi var kun på en dagstur for noen uker siden, da det ikke var tillatt å sove over, for å få på plass litt ved og slikt. Ellers vet jeg ikke helt hva denne dagen vil bringe med seg, men jeg tar dagen som den kommer. Nå skal jeg bare få i meg litt lunsj, før jeg skal kjøre avgårde til mitt første stopp, som blir IKEA.

 

Følg meg gjerne på Instagram, Snapchat og Tik Tok: mailinnaske – YouTube HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg