Jeg gruer meg alltid litt

God tirsdag, mine fine lesere. I dag skal jeg noe som jeg egentlig ikke er spesielt glad i og alltid gruer meg litt til, men som likevel må gjøres. Solo må nemlig til dyrlegen for å klippe klør, og hun HATER dyrlegen så mye. Jeg syns ikke det er noe gøy i det hele tatt å se hvor redd og stressa hun blir, men hun nekter å la oss klippe klørne hennes her hjemme, så da må hun til dyrlegen å få beroligende mens de klipper. Vi har time klokken 13:30, så det er enda en liten stund igjen til vi skal kjøre avgårde, heldigvis. Solo aner fred og ingen fare foreløpig, hun ligger rett ved vinduet og koser seg i solen som skinner inn.

Etter dyrlegebesøket skal jeg kjøre lille bebbis hjem til Kjetil, også skal jeg være med Edith, en av mine beste venninner. Planen vår er å spise middag, siden hun kommer rett fra jobb, også skal vi shoppe litt. Det blir nok veldig koselig som alltid, og jeg tar selvfølgelig med meg kameraet, slik at dere kan få se litt bilder senere.

Følg meg gjerne på Instagram og Snapchat: mailinnaske – YouTube her

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg