Jeg svarer på dilemmaer

Spise kun fisk for resten av livet, eller miste internett-forbindelsen fra og med i dag? Spise kun fisk resten av livet, jeg er litt for avhengig av internett, haha.

En sjokoladeplate hver dag eller aldri sjokolade igjen? Sjokolade er altfor godt til å aldri spises igjen, så her velger jeg en sjokoladeplate hver dag.

Bade i slanger eller bade i edderkopper? Jeg hater edderkopper, derfor ville jeg heller badet i slanger.

Bo i Bergen eller Tønsberg? Helt klart Bergen, jeg syns den byen er så fiiin!

Aldri kunne ha hund igjen, eller møte din verste frykt? Møte min verste frykt. Det å ha en hund er kanskje mye ansvar, men også utrolig givende. Jeg ville hatt valget om å få meg ny hund igjen, den dagen Solo ikke er her mer.

Aldri fikse håret, eller aldri bruke sminke? Aldri fikse håret.

Drikke en kopp med pølsevann eller maisvann? Fyy, ingen av disse hørtes spesielt gode ut, men jeg hadde drukket en kopp med maisvann.

Instagram eller Snapchat? Snapchat.

Sove med 30 grader på rommet eller sove med 30 myggstikk over hele kroppen? Sove med 30 grader på rommet, fordi myggstikk er virkelig helt forferdelig å ha.

Alltid sitte i midten på fly, eller alltid sitte feil vei på toget? Jeg har ikke noe i mot å sitte feil vei på toget, men er ikke veldig glad i å sitte i midten på fly, derfor ville jeg valgt å alltid sitte feil vei på toget.

At du må synge alt du sier, eller aldri kunne snakke igjen? Nå er ikke jeg den som er den beste til å synge, men heller det enn å aldri kunne snakke igjen.

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg