Jentekveld

Hei, mine fine lesere. I går startet dagen med at jeg kjørte Kjetil til flyplassen, han er i Manchester denne helgen og jeg er bare litt misunnelig. Han skal på Uniteds kamp mot Liverpool i morgen, og det blir spennende å se hva utfallet av kampen blir. Jeg for min del, ser den nok enten her hjemme, eller så tenker jeg å se den på United-puben i Stavanger. Vi får se hva jeg ender opp med! Ellers gikk dagen min med til å rydde litt her hjemme, før jeg kjørte hjemmeifra ca kl 13:30. Da skulle jeg plukke opp Edith på jobb, og vi skulle ta oss en liten øvelseskjøringsrunde. Vi kjørte først til henne, slik at hun kunne få seg en dusj og stelle seg litt, før vi satte kursen hjemover mot leiligheten. Vi var en liten tur innom Vinmonopolet og butikken, før vi kom til meg, hvor vi hadde oss en sen lunsj bestående av reker. Når vi hadde spist, rørte jeg sammen en pizzadeig, og hoppet i dusjen. Deretter stod sminke for tur, før vi laget ferdig hjemmelaget pizza til vår månedlige jentekveld skulle starte.

Når Embla og Nora kom, ble det et herlig måltid etterfulgt av litt drikkeleker og jentesnakk. Vi bestemte oss for å ta oss en tur på byen, hvor vi først gikk på et utested som heter Korvetten og deretter endte vi opp på Hexagon. Vi danset og hadde oss noen drinker der, og bare koste oss skikkelig. Vi ble også introdusert for noen av Embla sine venninner, som var utrolig koselig. Syns alltid det er gøy å møte nye folk!

Jeg var ikke hjemme før kl 04 i natt, noe som kjennes litt på formen i dag. Jeg er heldigvis ikke altfor dårlig, planen min nå blir å få sminket meg, før jeg kjører ned på butikken for å handle inn litt ingredienser til en ny YouTube video. Dere som følger meg på Instagram, har allerede fått det med dere, men i dag skal jeg filme “Rare matkombinasjoner” til kanalen min. Jeg både gleder og gruer meg, for noen av kombinasjonene jeg har funnet, høres virkelig ikke gode ut. Det skal jeg finne ut litt senere i dag, når jeg filmer videoen til dere. Planen er at den kommer ut i dag eller i morgen, så stay tuned!

 

INSTAGRAM HER – SNAPCHAT: MAILINNASKE – YOUTUBEKANALEN MIN HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg