Kjærestetid

God morgen. Nå sitter vi og slapper av etter en god frokost, og det begynner å nærme seg avreise fra Kvitsøy. Ferjen går kl 10:50, så det er ikke altfor lenge til vi skal komme oss avgårde.

I går etter at vi hadde vært på hummermuseet, bestemte Kjetil og jeg oss for å ta en liten tur bort til trafikksentralen, som loser båter gjennom farvannet med en ganske stor radius. Der har de en utkikkspost som du får overblikk over omtrent hele Kvitsøy, så der var vi også oppe en tur for å se. Vi tok også en tur gjennom gatene, og bare nøt litt kjærestetid samtidig som Solo fikk seg en tur.

Når vi kom hjem, gikk faren til Kjetil ut for å trekke teinene han hadde ute. Jeg fikk blogget mitt andre blogginnlegg for dagen, og etter det hjalp jeg moren til Kjetil med å få satt deig til fletteloff som vi skulle ha til krabben som var i teinene. Det ble et herlig krabbemåltid, med et av mine personlige favorittbrød til krabbe. I tillegg var det fortsatt lunkent, så det smakte virkelig helt fantastisk. Det ble noen slag med Yatzy, dart og god prat rundt bordet resten av kvelden, før vi tok en tidlig kveld.

Følg meg gjerne på Instagram & Snapchat: mailinnaske – YouTube her

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg