Kjenner dere igjen disse?

Vi husker alle de gode gamle barnetv-programmene vi så når vi var små. Jeg kom over en artikkel her om dagen, som tok meg rett tilbake til barndommen. Jeg tenkte med meg selv, mon tro om jeg har blogglesere som husker å ha sett disse som barn? Under her finner dere forskjellige programmer som jeg selv så som barn, og jeg husker til og med introsangene den dag i dag. Kos dere med å bli tatt med tilbake til barndomsminnene disse snuttene vil gi dere.

 

Sesam Stasjon <3

 

I mummidalen <3

 

Postman Pat <3

 

Franklin <3

 

Fritt Fram <3

 

Byggmester Bob <3

 

Mumfie <3

 

Kim Possible <3

 

Totally Spies <3

 

Pokémon <3

 

Det å lage dette blogginnlegget her, ga meg virkelig nostalgi til tusen. Jeg valgte ut ti av programmene jeg kom på, for listen hadde blitt ganske mye lenger om jeg skulle hatt med flere. Kanskje jeg må lage flere slike innlegg? Kom gjerne med tilbakemelding på om det kunne vært gøy.

 

Følg meg gjerne på Instagram her – YouTube her – Snapchat: mailinnaske

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg